Moi! Mä oon se Ilkka joka puuhailee aktiivisesti tyypin 1 diabeetikoiden vertaistoiminnan parissa, yrittäen samassa jaksaa terveysoikkuja ja niihin liittyvää byrokratiaa vaikutuksineen. En kaipaa sääliä, mutta jos jostain syystä tunnet haluavasi tukea mun menoa ja siten välillisesti myös mun kykenemistä jaksaa tehdä ylipäätänsä asioita, onnistuu se seuraavilla tavoilla :).