Moi! Mä oon se Ilkka joka puuhailee aktiivisesti tyypin 1 diabeetikoiden vertaistoiminnan parissa, yrittäen samassa jaksaa terveysoikkuja ja niihin liittyvää byrokratiaa vaikutuksineen. En kaipaa sääliä, mutta jos jostain syystä tunnet haluavasi tukea mun menoa ja siten välillisesti myös mun kykenemistä jaksaa tehdä ylipäätänsä asioita, onnistuu se seuraavilla tavoilla :).

Ja niin se itse blogi, se löytyy tästä alta. Tiedostan että blogit on oldskool, mutta kai mä iteki alan olee vanha vaikka mieli onkin ihan teinitasolla ;D.
Muutto Tampereelta näin runsaan 2,5 vuoden jälkeen takaisin pääkaupunkiseudulle tapahtuu viikon sisällä. En malta odottaa 🫢❤️
Täytyy sanoa että tää ois ollut vielä moninkertaisesti raskaampi prosessi ilman henkilökohtaista avustajaa perheineen, aivan mahtava apu ollut ja pakkaamiset sun muut on käyneet käden käänteessä.

Sänky ja sohva jää Tampereelle ni mahtuu hyvin kaikki vieläpä ihan vaan pakettiautoon 👌. Oon joskus asunu 10m2 kämpässä (Noli Katajanokka) ni pystyn minimalismiin aika iisisti.
Vielä kun sais nää kamalalta kropassa tuntuvat aamut pois ni pystyis keskittymään vielä paremmin muuttoon. Tuntuu että koko kroppa huutaa hoosiannaa muutaman tunnin verran aina heräämisestä, mutta ainakaan kaks vuotta vanhojen ketoliuskojen mukaan ei oo ketoasidoosista kyse ja yritän nesteyttää itteeni kunnolla. No, tää on tätä.
Espooseen muutan nyt siis ekaa kertaa ever, stadissa oon asunu oisko 10 kämpässä ja Vantaalla muutamassa, ni pitäähän se täydentää pyhä kolminaisuus Espoolla. Sieltä näppärä matka metrolla sekä kavereille että keskustaan että vanhemmille. Oikeen hyvä!
Tarkoituksella valitsin myös talon jonka pihalla ei saa tupakoida, josko tois enemmän boostia nyt pinnalla olleeseen mielenkiintoon vähentää ja/tai lopettaa sauhuttelu.
Näillä eteenpäin!